Wednesday, September 1, 2010

aDil Ke bAgi AkU?????

aku rase down gile ari ni..knpe??? 
mybe sbb aku x dpt duit bonus raye tuk taun ni..
gerammmnyeeee!!!! 
!@#@#^%$^%$&^%(%@^#%^@$~%#$^%
$&$%&$%!^$#^#$^@$^!%#^$@
itulah carutan name nye...ape masalah dorang ni..
kenape manusia ni terlalu mengikut prosedur..
kenape dorang xd langsung pk pasal kemanusiaan..
x pk org yg x dpt ni ssh ke senang ke??? 
nasib bek bulan pose..so aku hanye simpan je dalam ati aku ni..
padahal da mengelegak darah kt pale ni..
mmg dorang ade reason yg kukuh..
but xkan terpk pasal hidup org yg ssh mcm aku ni..
ni bulan nk raye tau..kalo deepavali ke ko xnk bg duit..
aku x HERAN pon..dorang ni lg rela kene sumpah seranah..
dari nk sedekah kt org miskin mcm aku ni hah...
mmg anak g*****g btol la...ya Allah pose..sabo2x!!


0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com