Wednesday, June 27, 2012

~ come back..~

Assalammualaikum w.b.t...

fuhhh..lame nye x conteng2 dlm blog ni..asik usha blog org je..
ekceli nk share ngn kamu2 yg sy da ade baby!!!
hehe..mcm la ade yg nk bce entry aku ni..huwaaaa!!!
sedeyyy!!

aku da selamat melahirkan seorang bby girl...
Alhamdullillah mse proses nk bersalin xd la ssh sgt..
Allah permudahkan laluan untuk anak aku keluar dgn selamat..
sakit?? harus la kot...
tp ntah la pas bersalin je da lupe da cm ne rse sakit nye..
kalo setengah org tu leh cerita blik ape yg dorg rse b4 bersalin tu kn..
tp aku bile org tanye aku jadi blurr..
rse x tau nk ceriter cm ne..
mybe da lega sgt da bile bby kuar tu..
smpi da x pk ape da...
alhamdullillah Allah da permudahkan proses bersalin aku...

cume ape yg aku ingat sebelum aku warded..
air ketuban aku dah pecah..
mmg panik la kan..1st time kot...
sbb aku awl 2 minggu..
so mmg x bajet nk bersalin waktu tu..
tp kuasa Allah mengatasi sumenye kan..
mmg mulut aku x berenti berzikir..
n mcm2 doa aku bce utk tenangkan ati yg tgh panik ni..
nsib bek ade suami yg memahami..
die dari rumah smpi hospital..
tgn die mmg terlekat kt tgn aku..
aku nk gelak pon ade sbb rse menggigil je tgn en suami..
yela die pon tumpang nebes jgk kn..

aku check in wad 3/3/2012..n selamat melahirkan baby girl 5/3/2012-1.49am-..
so 3 mlm la aku kt wad...dan alhamdullillah baby sht xd kuning mse dokter check b4 check out dri hospital..
cume mse da blik umh nurse dtg umh check bby ade kuning skit..nsib bek x smpi kne msuk wad jemur bwh lampu kn..

da panjang lebar bebel pasal pengalaman bersalin..
now mempersembahkan zuriat ku yg pertama..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
~NUR ARTHIRAH BINTI MUHAMMAD RASHID~
...
...
...
...
...
...
...

comey x sy..nk lg..jap ehh...
...
...
...
...
...

...
...
...
...
...
...
...
...

k la tu je wat kali ni...
len kali aku hapdet lg k..
tp kali ni mybe byk citer psl dak tomey ni...
biase da ade anak kn..
mcm2 la story nk kasi tau n share kt kamu2..

ok la nk chow dlu..
bubbye...
salam...

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com