Thursday, October 17, 2013

emon! oh! emon!

Assalammualaikum w.b.t...



sengih je emon huhuhu ~

tu diaaaa..da dapat da emon yang besaarrrr punye tuk tuan putri aku ni..hohoho regenye..mmg kalo aku pk byk kali la..yo le..org sederhana cam aku ni kene pk byk bende..kalo beli ni bek beli bende lain..haaaa itu yg slalu x jd beli tu..hikhikhik..

tapi Alhamdullillah ibu ku baik hati sanggup men'donate'kan RM tuk kepuasan bdk tecik ni..kalo ikut kami suami istri bkn x mampu cume ade yg lebih penting utk tu..mmg ade plan nk beli tgu dpt bonus ujung taun ke..tp rezki anak aku dpt awal..syukur sgt2.. save bajet di situ...hohoho...

regenye rm79.90 made in japan ok!

bile da dapat sgt la teruja bdk comel ni..mmg emon die same besar  ngan die..huhuhu kalo lalu dpn kedai tu kompom emon! emon! x sampai hati lak tgk die cam tu..tapi aku laki bini lagi la x sampai ati nak kuarkan RM nak beli bende alah tu..bukan xd yg murah ade tp aku mmg da aim dan bekenan sgt yg tang mahal tu..

tup..tup..Allah bg rezki awal tuk anak aku dapat la emon die tu...

ekceli aku x bape suke nak manjekan die beli ape yg die rengek2 nak..tgk barang la kalo bende tu worth it..aku ikhtiar kan tuk dapatkan..tp kalo bende tu x mendatangkan pekdah..mmg byeeee laa..melentur buluh biarlah dari rebungnyeee...eceeehhhh...tp itu la prinsip aku laki bini tuk membesarkan anak kami...nak ajar die jangan terlalu meminta sgt..ibu ayah die bkn nye org masyuk sgt..ckup2 mkn je..alhamdullillah rezki Allah nak bagi...






p/s : atirah da pandai bace buku!^_^

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com