Tuesday, October 8, 2013

~ sweet 26 ~ woot! woot!

Assalammualaikum WBT..


~aku suke kek yg classic macam ni~

Alhamdullillah masih lagi bernafas..dan usia juga makin tambah satu angka..yeehoooo...setiap kali besday aku mesti rase SS (syok sendiri) hahah.. ade aku kesah..hohoho

besday kali ni macam taun2 sudah gak..tapi taun ni special skit ade kek untuk saya..lalalala

thanks hubby..walaupun ade je ujian dan dugaan yg Allah taala beri tp kite tetap bersama harungi onak dan duri..ceeeewwwaaahhhh...

da..da..da..x moh sedih2 da..life must go on!!!

setiap ujian yg Allah bg ade hikmahnye kan ida~~~

so trime la dgn tabah..dan sujud kepada-Nya mohon petunjuk dan hidayah..amin..

cite besday x hbis lg ni..haaaahh xd la nk cite ape pon..just nk share perasaan gumbira sbb dpt celebrate ngn family tercinta..thanks Allah...

semoga aku lebih matang dalam berfikir dalam membuat keputusan..dan menjadi isteri dan hamba yang solehah di sisi Allah taala..dan menjadi ibu yang penyayang utk zuriat2 ku..hidup mati ku hanya untuk Dia...



p/s : macam mane nk ilangkan perangai meroyan aku ni adoyaiii...

0 comments:

 

Blog Template by BloggerCandy.com