Friday, April 22, 2011

SAYA BUDAK BARU BELAJAR...

salam...

yeehaaaa...berjaya juge aku memasuki dunia NUFFNANG ni...
da byk da tgk blogger2 kite duk ckp psl ni..
aku pun mmg zero la..
xtau apebende alah ni...

so bak kate org tua2..
kalo malu sesat jalan..errr cm xd kne mengena kn..
huhuhu
sbnrnye aku search sndri nuffnang ni..

bile duk belek2 blogger yg ARIF LG BIJAKSANA pasal bnde ni..
rase berminat lak nk join...
so ape lg menggooglekan diri skali lg..
utk sign up n add to my blog..
dan akhirnyeee....
BERJAYA!!!!

usaha tangga kejayaan...
nk wat kt opis line tenet lembab gileee....
nway aku xd la slhkn tenet opis tu..
maklum la..bile nk wat keje haram kt opis ni..
mmg x berkat la kn..
kerja hakiki yg sedia ade pon x terbuekkk den ni haaaa...

so aku pon dgn cargas nye blik umh trus menghapdet blog kesayangan hamba ni...ececece...
fuuuhhhh lega..da la nk tdo...da berjam ngadap laptop ni...
ayah aku da usha semcm je ni...

berjam kot pki laptop die mne x hangin nye die..tettttt...
maaf ye ayahanda..
anakanda mu ini bru berjinak2 kn diri di dunia siber ini...
wahhhh gituuuuuu....

k la chow bedahhhh...zaaassssss....


p/s : sesungguhnye idup pnuh onak duri..hanye kite(manusia) yg bole menentukan nasib sndri..^_^

1 comments:

SUHAIDA said...

HAI BRIDE TO BE

 

Blog Template by BloggerCandy.com